Ο στρατηγός Λή έγινε citicar, ένα αφιέρωμα στα ηλεκτρικά αυτοκινητάκια της δεκαετίας του 1970 ... (video & φωτογραφίες)
Το Sebring-Vanguard Citicar ήταν μια αντίδραση στην πρώτη κρίση καυσίμων της δεκαετίας του 1970, καθώς αντιπροσώπευε έναν τρόπο μετακίνησης χωρίς βενζίνη σε μια εποχή "τρομακτικής" έλλειψης καυσίμων. Το όχημα είναι πολύ βασικό και λειτουργεί με μπαταρίες μολύβδου οξέος 6 volt – καλό για λειτουργία, αλλά όχι τόσο καλό για απόδοση ή εμβέλεια ανά μονάδα μάζας. Ωστόσο, αυτό ήταν που χρησιμοποιήθηκε εκείνη την εποχή.
Αυτά μπορούν να πάνε περίπου 35 έως 40 μίλια / ώρα για περίπου 15 μίλια. Η αγοραστική αξία των citicars πλέον είναι μερικές χιλιάδες δολάρια και μόνο εάν είναι σε κατάσταση λειτουργίας και οδήγησης
Τι σχέση έχει τώρα αυτό με τον Στρατηγό Λή ?? καμία βεβαίως, θα μπορούσε να είναι όμως ... το κομοδίνο του!!!
Πλήρη απουσία αεροδυναμικής, βέβαια είναι σημαντικό να υπολογίσουμε πως πρόκειται για κίνηση έως 40 μίλια / ώρα - και αυτό με ευνοϊκό άνεμο!
*
Η υπογραφή Tom Wopat ίσως είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό!
*
Το εσωτερικό διαθέτει όντως ραδιόφωνο και ασύρματο, αλλά αναρωτιόμαστε γιατί. Δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να το σταματήσουν για υπερβολική ταχύτητα
*
Το κάθισμα είναι σαν πάγκος, ενιαίο για την μεγαλύτερη δυνατή άνεση στους επιβάτες
*
Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται πάνω από τις μπαταρίες.
*
Σχετικά με το CITICAR
Το CitiCar είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παρήχθη από το 1974 έως το 1977 από τη Sebring-Vanguard, Inc με έδρα τη Φλόριντα. Αφού εξαγοράστηκε από την Commuter Vehicles, Inc, η Sebring-Vanguard παρήγαγε τα παρόμοια Comuta-Car και Comuta-Van από το 1979 έως το 1982 Ομοιότητες με την εξωτερική του σχεδίαση μπορούν να εντοπιστούν στο αντίστοιχο Δανέζικο όχημα καθώς και στο μετέπειτα ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Νορβηγίας Buddy. Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραλλαγές CitiCar, συνολικά 4.444 μονάδες παρήχθησαν έως το 1979. Το ρεκόρ αυτό παραγωγής το ξεπέρασε η Tesla το 2011.
Εμπνευσμένο από τα αμαξίδια του golf (club car) και ως απάντηση στην κρίση καυσίμων της δεκαετίας του 1970, η Sebring-Vanguard παρήγαγε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, το Vanguard Coupe (μερικές φορές αναφέρεται ως EV Coupe), το 1974. Ο ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας, Robert Ο G. Beaumont, συνεργαζόμενος με τον σχεδιαστή Jim Muir, κατέληξε στο CitiCar αφού αυτό το προηγούμενο EV Coupe δεν είχε επιτυχία. Ωστόσο, αυτή η δεύτερη προσπάθεια βασίστηκε σε πολλά από τα μηχανικά χαρακτηριστικά του Club Car.
Tο CitiCar ήταν ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα σε σχήμα σφήνας. Οι πρώτες εκδόσεις δεν είχαν κανέναν εξοπλισμό και μπορούν να θεωρηθούν ως πείραμα στον μινιμαλιστικό σχεδιασμό αυτοκινήτων. Η τιμή του διαμορφώθηκε έτσι ώστε να είναι τόσο - όσο θα διέθετε κανείς απλά και μόνο για την μετακίνηση του εντός πόλεως. Οι πωλήσεις του πήγαν τόσο καλά που έφεραν την Sebring στην 6η θέση κατασκευαστών αυτοκινήτων στις Η.Π.Α.
πηγές: oddimotive.com | wikipaidia | carselectric.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου